Gæstekoordinator med ansvar for booking

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Observatoriet søger gæstekoordinator med ansvar for booking

Brænder du for god service, er du en haj til IT og er du god til at have overblik med sans for detaljen?

Vi søger en medarbejder til at drifte Observatoriets bookingaktiviteter og stå for vores vagtplanlægning. Du vil være den første vores gæster møder i telefonen, på mailen eller som en del af bookingprocessen, som du får ansvaret for fra start til slut. Det vil være dig, der sikrer, at vores gæster bliver taget godt imod i præsentable lokaler, og at de overnattende gæster får en god oplevelse. Du skal med andre ord være serviceminded til fingerspidserne og sætte en ære i at skabe den gode gæsteoplevelse. Med tiden får du ansvaret for at vores butik står flot med gode varer, ligesom du vil få til opgave at tiltrække flere gæster fra eksempelvis busselskaber.

Dine arbejdsområder vil være:

  • Daglig håndtering af IT herunder vores bookingsystem, Microsoft Office mm.
  • Booking, vagtplanlægning og besvarelse af hovedtelefon og -mail
  • Du får værtsrollen og den koordinerende funktion for dem, der lejer sig ind. Du sørger for, at lokalerne er klar, og at gæsterne får en god oplevelse
  • Du skal have fokus på, at vi får det optimale ud af Observatoriets resurser ved at have et skarpt overblik over timer, lokaler og budget samt at de matcher

Over tid vil du også skulle arbejde med:

  • Indkøb, prissætning og drift af butik, særaktiviteter, udlejningsfaciliteter og café
  • Optimere salg af eksempelvis vores rundvisninger til busselskaber og lignende
  • Samarbejde om udviklingen af oplevelsespakker og lignende 

Hvem leder vi efter?
Du er serviceminded, smilende (også i telefonen) og imødekommende overfor vores gæsters spørgsmål. Din uddannelsesbaggrund er ikke det afgørende, men det er en fordel, hvis du har praktisk erfaring med bookingarbejde, vagtplanlægning og drift fra en butik, museum, vandrehjem eller lignende. Du skal have systemforståelse og have flair for IT, Excel og arbejdet med tal er ikke nyt for dig. Vi bruger blandt andet systemet Gecko-booking og arbejder i Microsoft Office. Du har ordenssans, øje for detaljen, og du identificerer og tager fat, hvor du ser mulige forbedringer. Du er fleksibel og løsningsorienteret i din tilgang til arbejdsopgaverne og er med på, at du til tider skal arbejde weekender, aftener og skoleferier, da vi har travlt, når andre har fri. Du har minimum 2 butiksvagter om måneden, som fordeler sig på weekenddage. Vi er en lille organisation med store ambitioner og højt aktivitetsniveau, derfor vægter vi viljen til at træde til, når der er behov for det samt daglig arbejdsglæde selv i pressede situationer, højt.

Hvem er vi?
Observatoriet er Sjællands naturvilde sciencepark, hvor vi formidler alt mellem himmel og jord til gæster fra nær og fjern gennem udstillinger, foredrag, skoletjenesteforløb og meget andet. Vi er i rivende udvikling, og ser os som en spændende og kreativ arbejdsplads i enestående omgivelser, hvor dagene sjældent er ens. Læs mere på Observatoriet.dk.

Du tilbydes
Løn og ansættelsesvilkår ifølge HK-overenskomst. Der er tale om en fast stilling på 37 timer om ugen. Arbejdstiden kan være fordelt på alle ugens dage.

Send din motiverede ansøgning senest den 7. april. Vi forventer at afholde ansættelsessamtale fredag den 19. april. Tiltrædelse hurtigst muligst og senest 1. juni 2024. Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Thomas Ræbild Juel på telefon 72361259 eller mail thojj@holb.dk eller Marianne Gottschalck på telefon 72366181 eller mail magot@holb.dk.

Observatoriet ejes og drives af Holbæk Kommune. Du kan læse mere om Observatoriet på vores hjemmeside: www.observatoriet.dk.

Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.

Vi er 4.800 passionerede kollegaer, der hver dag servicerer Holbæk Kommunes ca. 74.000 borgere.

Vi samarbejder og bruger vores fagligheder til at skabe vigtige løsninger og yde god service for borgerne i kommunen. Vi vægter arbejdsmiljøet højt og ønsker at udvikle vores medarbejdere fagligt og personligt. Der er derfor gode muligheder for at få nye udfordringer i jobbet.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde i Holbæk Kommune.  

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Holbæk Kommune, Observator Gyldenkernes Vej, 3, 4340 Tølløse

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6013851

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet