BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Opholdsstedet Dukasku, søger en administrativ medarbejder på ca. 8 timer ugentligt
Vil du være en del af en lille og utrolig spændende organisation? Hvor vi er få i ledelse og administration, men alligevel lykkes med at servicere en god del medarbejder og borgere. Og synes du, at det lyder godt at kunne være med til, at forme indholdet i din egen stilling? Så er du måske vores nye medarbejder?
Dukasku er et socialpædagogisk opholdssted med dejlige børn og unge i alderen 6-23 år. Vi arbejder med unge der har været udsat for Æresrelaterede konflikter eller negativ social kontrol.
Det er estimeret til at være 8 timer om ugen vi har brug for, men det kan måske vise sig, at være lidt mere når vi får etableret samarbejdet.
Du får en tæt kollega der er ansat på 10 timer ugentligt.
Opgaverne i administrationen kan være meget alsidige, men du skal primært klare alt vedr. kontering, regnskab og budgetlægning m.m.
Der kan også være udarbejdelse af standardkontrakt for borgere og medarbejdere, HR-opgaver såsom lønindplacering, oprettelse til IT-systemer, varebestilling - ja, og hvad der ellers kan være af ad hoc opgaver på et lille kontor – nogle opgaver er store og nogle opgaver er små.
Særligt, budgetlægning, budgetopfølgninger og regnskab vil dog blive dit ansvarsområde.
Vi arbejder i systemer som eks. E-conomics, Office pakken m. fl.
det vil være en kæmpe fordel hvis du er god til excel.
Vi forestiller os at du:
- Har en kontoruddannelse og erfaring som kontorassistent.
- Skal have kendskab til E – conomics.
- Har kendskab til overenskomster på vores område, eller flair for at sætte dig ind i det.
- Er rigtig god til tal, herunder kan tage ansvar i forbindelse med budgetopfølgning.
- Arbejder struktureret, systematisk, grundigt og er meget ansvarsfuld.
- Kaster dig nysgerrig over nye arbejdsopgaver
- Selv er den, der kan udtænke nye arbejdsgange
- Er god til skriftlig kommunikation.
- Er en smilende personlighed
Vi tilbyder:
- Afslappet omgangstone, med masser af humor – og det er ikke en salgstale, det er sådan vi er.
- Frihed under ansvar.
- Mulighed for fleksibilitet i jobbet. Hvad er fleksibilitet for dig?
- Mulighed for at påvirke arbejdsgange og arbejdsopgaver.
- Et lille team.
- Tæt samarbejde med ledelsen.
Send os en motiveret ansøgning med CV og relevant dokumentation.
Grundet ferieafvikling har vi en lang ansøgningsfrist, der er 24. juli 2023
Samtaler forventes afholdt 27. juli
Forventet jobstart hurtigst muligt.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
DUKASKU-UNGBO ApS, Åsvejen, 4330 Hvalsø
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: jess@dukasku.dk
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5856682